Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 6 marca 2016

Ogłoszenia parafialne - wyjaśnienia i nasze postępy



 Hej! 
 Z tej strony Kaito :)
ŻYJEMY SZOOOK

 Chciałam przeprosić za naszą małą aktywność w czasie ferii, ale każdy wie jak to jest z feriami. Zanim się obejrzysz już jest koniec...
 Przyznam się szczerze, ale nie miałam pomysłu na kolejny rozdział (teraz miała być moja kolej według nowego systemu szamana z hołdy). Ten problem został już naprawiony XD

 Poza tym razem z Yuki miałyśmy nagrany już jeden filmik z Yandere, ale złośliwość rzeczy martwych spowodowała efekt połączenia z zaświatami (w większych kręgach znane jako echo). Niestety moje możliwości nagrywania, bez odgłosów innych osobników w moim mieszkaniu, zostawia mały wachlarz możliwości.
Ostatnia nasza próba zakończyłaby się sukcesem gdyby nie jakieś odchylenia programu, który nagrywał obraz >.> Przez odchylenia mam na myśli -> nagrywał to co nie trzeba, ale to co nam się udało to już nie nagrał.
 Prób nagrania było więcej niż palców w mojej rodzinie a powiem wam, że sama nie wiem jak dużą mam rodzinę...Nie liczę oczywiście śmiechów, nagłego najazdu na pokój czy mojego nie ogarnięcia na początku pt.,, Kiedy mam mówić? ... Ty zacznij bo ja nie wieeeem.'' Tego było w kij i trochę...
Chyba słowo ''nagranie'' w tej wypowiedzi zostało użyte w każdej możliwej kombinacji, ale trudno XD 

 Kolejna sprawa to ponad 1000 wejść na bloga :O :O
 Dalej nie jestem w stanie uwierzyć, że ktoś w ogóle w to klika o.o Niezmiernie jest mi z tego powodu miło <3 I z pewnością zachęca nas do dalszej przygody jaką jest wymyślanie coraz to nowych zadań dla naszych bohaterów :D
 To tyle z mojej strony :)


Yuki wita wszystkich. <3
Nie mam pojęcia co napisać... Może zacznę od podziękowań. 1000 wejść! Juhu! To bardzo motywuje do dalszej pracy mózgu i wymyślania nowych rozdziałów. Teraz Kaito kolej... zobaczymy co wymyśli. :x

Co do naszej Yandere... Ta gra nas chyba nie lubi. Ale liczę, że w końcu uda nam się to nagrać. Jesteśmy już bardzo blisko. Trzymajcie kciuki. ^.^

To chyba tyle z mojej strony, ponieważ nie mam weny na pisanie przemówień. Mój umysł zajmują teraz ludzie z kocimi uszkami. ;x Ale trzeba przyznać , że kocie uszka są urocze. ;3

Więcej gifów niż tekstu. O.o 
Pozdrawiam serdecznie, jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję, że zostaniecie z nami, aby śledzić losy naszych bohaterów. ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz