Łączna liczba wyświetleń

piątek, 11 marca 2016

Krótkie ogłoszenie

Proszę wstać, sąd idzie...
Proszę usiąść, sąd przeszedł...
                                               ~Kabaret Młodych Panów


Witam, pozdrawiam i zapewniam, że nie ma powodów do obaw, Tak łatwo się nas nie pozbędziecie. ;)

Postanowiłam was poinformować o moim nowym  (genialnym zresztą) pomyśle (ach, skromność).
Jeszcze dzisiaj stworzę dwa małe kąciki: "Kącik Kaito" i "Kącik Yuki". Będą to takie nasze miejsca, gdzie będziemy mogły "przelać" na klawiaturę nasze myśli, a wy będziecie mogli przeczytać nasze wypociny i wyrazić swoją opinię.

Myślę, że tematy będą dosyć często zahaczać o szkołę (fizyka, pp - I love it), ale pewnie również o tematy związane z anime. Pierdoły typu: "Wygłupy celebrytów", "Piosenka słuchana 50 razy dziennie" czy "Dziwne włosy dziś widziałam" będą pewnie i tak najczęstszym tematem, ale co tam. 
Będzie fun, spontan i ogólne dziwactwo (zwłaszcza w moim wykonaniu, iż, gdyż, ponieważ moja wyobraźnia jest... zbyt dziwna).

P.S. Yandere jest w fazie prac (czytaj, jesteśmy w czarnej d... i nie chce nam się z tym walczyć), ale damy radę, zbierzemy resztki zniszczonej motywacji (fizyka) i nagramy to! Łuhu!

Oddaję głos mojej koleżance w studiu. Meow. ^^

 
     Dziękuje Yukikitty :3
 Co mogę powiedzieć o swoim kąciku? Pewnie znajdzie się tam wszystko :O Począwszy od moich najnowszych obsesji a kończywszy na dziwnych ''modowych'' wyborach sąsiadów. 

 
Yandere i rozdział? Hehehehehe... ? *chowa się za ścianą jednocześnie nerwowo się śmiejąc* Jakoś tak wyszło, że jak już mam pomysł i nawet zebrałam swoje resztki energii z sufitu to nie ma kiedy :< Z każdej strony zalewają nas stolice i państwa Azji oraz tren Kochanowskiego, który musimy nauczyć się na pamięć (nie zapominajmy o przygotowaniu się po raz n-ty do prezentacji z fizyki - bez komentarza x.x)

 Yandere S(t)imulator pozostaje jednym wielki workiem, w którym nie ma kotów :| Ta gra nie chce z nami współpracować jak nagrywamy noo. Nie wiem o co chodzi :<

 
To tyle. Nie ma co się rozpisywać na temat kącików :D Sami się przekonacie jak się pojawią (a pojawią się szybciej niż rozdział, bo możemy w nich pisać bez patrzenia na moje wolne bytowanie w mieszkaniu).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz