Łączna liczba wyświetleń

piątek, 11 marca 2016

Kącik Kaito

 Heloł!
 Witam Cię przybyszu z odległej galaktyki w mym skromnym kąciku! Prawdopodobnie zagubiłeś/łaś się w internetach, ale to nic nie szkodzi! Jesteś gotowy/a na przygodę swojego życia? Jesteś gotowy/a na traumę jaka będzie Ci towarzyszyć aż do końca twych dni i jeden dzień dłużej? 

 Jeśli tak to trafiłeś/aś do dobrego miejsca! Przygotuj się na różne rzeczy, o których ja z dnia dzisiejszego (11.03.2016) nawet nie mam pojęcia, a które mogą się pojawić w przyszłości.

WARNING! WARNING! PLIZ RID IT!

W moich wypowiedziach może brakować sensu, przecinków, spójności, normalnych wyrazów w moim ojczystym języku, sensu, sensu i ... przecinków oczywiście. Czytasz to na własną odpowiedzialność, bo WSZYSTKO co tu się znajdzie jest w 100 persentach moje i Yukikitty nie będzie mi mówić gdzie przecinki mam stawiać (w przełożeniu na moje -> nie stawiać w ogóle hyhyhy)



 To tyle :D  Już w przyszłości poniżej znajdą się moje posty :)

  1. Dzień Dobry, Cześć i Czołem! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz