Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 15 marca 2016

Dzień Dobry, Cześć i Czołem!


Dzień Dobry, Cześć i Czołem! Pytacie skąd się wziąłeeeem!
~ Wesoły Romek z ''Misia''
 Tym pozytywnym przywianiem zaczynam :)
 Dziwnie się czuję piszą o sobie ... Musicie mi wybaczyć, bo nie jestem przyzwyczajona do opisywania swoich zainteresowań itd.

 Przydałoby się ''na początku'' przedstawić... Jestem Kaito (jakbyś tego jeszcze nie zauważył/a XD) W wakacje będę miała siedemnastkę i ... obecnie jestem w posiadaniu żółwia.



 Mówią, że czytanie rozwija wyobraźnie, ale w moim przypadku to były trzygodzinne podróże do mojej babci, które nie kończyły się wymiotowaniem dalej niż mój wzrok mógł sięgnąć. O czym mógł myśleć młody człowiek w takiej podróży? Pewnie o podstawowych problemach współczesnego świata oraz wiecznym rozmyślaniem nad ''Być albo nie być'', tworzeniem nowej filozofii...


 Hahaha! Nie!
 Zazwyczaj to były jakieś smętne teledyski, jazda koniem i skoki przez płoty (nie pytajcie o co chodziło, ja sama nie wiem) a później różniaste historie do filmów, anime.

 
 Mój wyimaginowany świat? Hahaha 
Jeśli miałabym go opisać to ... worek pełen wszystkiego. Znajdziesz tam postacie normalne, słodkie aż cie zemdli po manipulantów, morderców itp. 
Wygląd wszystkiego zależy od mojego nastroju w danej chwili.

 Jeszcze kilka lat temu grałam w gry. Teraz jednak czytam fanfiki XD Z jednej strony to dobrze bo nie mogę rozwinąć swojej obsesji tak jak w grach. Mam na myśli granie aż mi oczy wypłyną, żeby mieć jak najlepsze staty.
No może troszkę :<


 Mój charakter? Jestem nieśmiała, zazwyczaj małomówna i ... to tyle >D

 Hobby? Nie mam jako takiego. Czasami zbieram monety z różnych państw... Moją 'dumą' jest jednak banknot z zaboru rosyjskiego (nawet dwa hyhy)

 To chyba tyle na razie. Nie ma co przedłużać :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz