Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 19 września 2016

Ogłoszenie parafialne któreś tam z kolei

 Witam Was!
 Tutaj Kaito i mam do wyjaśnienia parę spraw dotyczących bloga w najbliższej przyszłości.


  Zapewne zauważyliście już początek roku szkolnego... Nie chciałam nic pisać przez pierwsze dwa tygodnie z tego względu, że plan lekcji zazwyczaj zmienia się na początku z x raza. Właśnie dlatego bez sensu było pisanie ogłoszenia tylko po to by potem nabazgrać następne. 

Postaram się teraz odpowiedzieć na kilka pytań..
#1 PYTANIE: Dlaczego nie było nowego rozdziału przez okres wakacyjny?

A z tego powodu, że w wakacje (jak to zazwyczaj bywa) człowiek się rozleniwia i nic mu się nie chce (przynajmniej w naszym przypadku). To znaczy: leń kompletny i nadrabianie zaległości w np. anime lub innych ( ͡° ͜ʖ ͡°)


#2 PYTANIE: Kiedy będzie następny rozdział?
  Nie bój boja fajno bydzie! A tak serio to mam dobre wieści :D 4 strony A4 w Wordzie zostały gęsto zapisane już w pierwszy tydzień szkoły i... jeszcze nie skończyłyśmy (to oznacza dłuższy rozdział, w którym akcja posunie się bardziej do przodu) Niestety mam też smutne wieści. Nasz plan zmienił się (jak to zazwyczaj bywa) na moją niekorzyść. Cały tydzień kończę o 15:15 i czas kiedy mogłyśmy pisać nieprzerwanie został bardzo skrócony [w tamtym roku w piątek mogłyśmy pisać już od 13 do 17] Dlatego może być tak, że zajmie nam to dłużej niż prawie rok temu. Poza tym mamy od 13 do 14 godzin fakultetów no i jednym z nich jest biologia...
 Na pewno postaramy się o szybkie publikacje, ale z pewnością nie będą on tak szybkie jak Bolt.
 Hmm.. prawdopodobnie Yuki podziękuje za wejścia ;3 Ja się tylko do tego przyczepię niczym rzep do psiego ogona :B Miłego łikendu.

 _____________________________


Niestety moja migrena wywołana trzema godzinami biologii nie zezwala na myślenie, więc tym razem nie będzie pięknych przemówień o wdzięczności.

Tym razem tylko potwierdzę to, o czym pisała Kaito. Pewnie niedługo postaramy się coś dodać, ale to może jeszcze trochę potrwać.

Zegnam serdecznie. I niech moc będzie z wami. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz