Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 marca 2016

O Yuki słów kilka

Dzisiaj uszło ciśnienie po kartkówce z mapy politycznej Azji, więc postanowiłam coś nareszcie napisać. Myślę, że najlepiej będzie, jeśli na początek napiszę coś o sobie. 

Od czego by tu zacząć...
Niedługo stuknie mi siedemnastka, wyglądam przeciętnie, nałogowo gram w najróżniejsze gry komputerowe i kocham koty (purr purr). 


Mam rozwiniętą (czytaj: chorą) wyobraźnię. Codziennie wymyślam przynajmniej jedną historię i żyję nią do końca dnia, z przerwami na świat realny. 

Moje historie zazwyczaj nawiązują do popularnych motywów, często zapożyczonych z filmów, książek lub anime. Bohaterowie są zawsze ci sami - Yuki i Yato (od kilku dni ulepszony o ogonek i kocie uszka ^^). Najbardziej lubię historie nawiązujące do fantastyki, super bohaterów lub zombie i innych apokalips. 


Oprócz tego lubię zamykać się w świecie fantazji gdy słucham muzyki (np. jadąc samochodem). Tworzę wtedy w swym pięknym (haha) umyśle coś na kształt teledysków. 
To tyle jeśli chodzi o mój wyimaginowany świat.
Co jeszcze mogę o sobie napisać...
Może coś o moim hobby.


Oprócz jakże inteligentnego grania w gry, lubię od czasu do czasu pojeździć konno. Nie chwaląc się, nieźle mi idzie, chociaż rzadko kiedy mam możliwość trenowania. Od jakiegoś czasu zamierzam również zacząć trenować łucznictwo. Mam niedaleko możliwość, więc oby się spełniło. 

To tyle. Mam nadzieję, że nikt nie zasnął podczas czytania.Kiedyś pewnie jeszcze napiszę coś o swoich zainteresowaniach odnośnie muzyki, filmów czy anime. 
Na szczęście (pewnie dla czytających) to już koniec. Trochę się poprodukowałam, teraz czekam na zwierzenia Kaito. 


Pozdrawiam, meow. =^.^= ~Yuki ;3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz