Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 12 stycznia 2016

Ogłoszenia parafialne




Siemanko! Mam kilka ogłoszeń w związku z blogiem. Zapraszam do lektury. ^^




I. Pewnie niektórzy zauważyli, że zniknęła sekcja "Obrazeczki...". Postanowiłam ją usunąć. Od tej pory jakiekolwiek obrazki będą udostępniane w "paczkach" i otagowane jako "obrazeczki". Część dodanych wcześniej zdjęć pojawiły się w sekcji "Wikia", a reszta pojawi się, gdy tylko uda mi się ogarnąć magiczny pokaz slajdów na bloga (na razie żaden nie działa :D).




II. Podczas przerwy świątecznej udało nam się nagrać zapowiadany gameplay z gry "Yandere Simulator". Postaram się go jak najszybciej zmontować, abyście mogli wykłuć sobie oczy i przebić bębenki, słuchając naszego piep... gadania. ;)
Filmik pojawi się na youtube, gdy tylko się z nim uporam.

III. To bardziej prośba niż ogłoszenie, ale co tam. Proszę z całego serduszka, jeśli ktoś czyta nasze wspaniałe historie (XD), mógłby zostawić ślad w postaci komentarza. Można po prostu powiedzieć, że fajne (albo nie ^^), zaproponować coś, napisać komentarz, żebyśmy wiedziały, że nasza praca nie idzie na marne. 



Pozdrawiam gorąco, bo podobno mrozy idą. Trzymajcie się ciepło! <3 ~Yuki

________________________________________


 Tak... Nasz cudowny filmik z Yandere Simulator będzie można obejrzeć! WOOOW. Miejcie na uwadze, że to co obejrzycie (lub nie) było nagranie z poświęceniem naszej krwi (podniesienie ciśnienia), łez (ze śmiechu) i kilkunastominutowej akcji pt.: ''Ogarnij dropsa trza nagrywać'' w skrócie... Więcej śmiania niż nagrywania >.>
 Komentarze są mile widziane jak promocje w Lidlu (Nawet jeśli będzie on typu: O luju! Ale beznadzieja ićcie wydłubać se bębenki ołówkiem a oczy posmarujcie acetonem -> załatwicie przy okazji palce)

 Sprawami wyglądowymi nawet nie ma takiego słowa lol zajmuje się Yuki. Ja nie mam to tego cierpliwości. Tylko raz wpadłam na pomysł zwany pokazem slajdów. Nie skończyło się to za dobrze dla kartek leżących obok mnie (zginęły marnie)

Teraz w sprawie nawigacji na blogu. Wszystkie posty mają odpowiednie etykietki. Wszystko można znaleźć dzięki nim :O (Wiem, że odkryłam Amerykę)

 Może ten blog rozwinie się i nie tylko będzie znajdował się tutaj ff z Fairy Taila *rusza sugestywnie brwiami* Jeszcze się zobaczy.


To tyle z mojej strony! Pozdrawiam z drugiej strony internetów ~ Kaito :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz